آگاه اندیشان
پیام تبریک مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان خطاب به بازنشستگان خانواده مالیات
پیام تبریک مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان خطاب به بازنشستگان خانواده مالیات
دسته بندی: اخبار مالیاتی
تاریخ: ۱۳۹۶/۶/۲۵
تعداد بازدید: ۳۸۱
تعداد نظرات: ۰

پیام تبریک مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان خطاب به بازنشستگان خانواده مالیات

* مدیرکل امور مالیاتی طی پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز "خانواده و بازنشستگان" به بازنشستگان خانواده مالیات از تلاش هایشان در سال های خدمت تجلیل نمود.

* در پیام محمدرضا محمدی می خوانیم:

❇️تمامی ادیان ابراهیمی، خاصه دین مبین اسلام انسان را به احترام به بزرگ ترها توصیه نموده اند،  همواره تأکید شده وجود افراد باسابقه بین خانواده باعث افزایش رحمت و لطف پروردگار و گسترش نعمت‌های الهی خواهد شد. بازنشستگان خانواده مالیات عمر گرانقدر خود را برای فرزندان، اقتصاد، جامعه و تعالی ایران عزیز صرف کرده‌اند، پیامبر صلی الله علیه  و آله در این رابطه فرمودند: احترام گذاشتن به مسلمان پیر تجلیل از خداست.

❇️ بازنشستگان خانواده مالیات به سبب تخصصی بودن کار مالیاتی دارای کوله باری از تجربه، فکر و اندیشه هستند و باید از تجربیات آنها که به گران‌ترین قیمت ممکن به دست آمده است، به بهترین شیوه استفاده نموده و این تجربیات به نیروهای جوان تر و مدیریت خانواده مالیات منتقل شده تا  مسیر رسیدن به اهداف پیشروی سازمان را هموارتر ‌سازد.

❇️ لازم است اشاره کنم، در راستای رفاه بازنشستگان اقداماتی  مثل تأسیس کانون بازنشستگان در راستای پر کردن اوقات فراغات آنها در درون اداره کل امور مالیاتی استان، پوشش بیمه تکمیلی همراه با بیمه تأمین اجتماعی، دادن تسهیلات بانکی و وام قرض الحسنه و برگزاری جلسات با بازنشستگان و پیگیری مشکلات این عزیزان انجام شده است. بنده امید دارم که در آینده ای نزدیک با توجه به مساعدت ها و پیگیری های مستمر مسئولان سازمان بتوانیم در جهت رفاه بازنشستگان گرانقدر خانواده مالیات لرستان گامهای اساسی تری برداریم.
 

۰

۰

نظرات