آگاه اندیشان
اطلاعات بیمه شدگان جدید، الکترونیکی ثبت می شود
اطلاعات بیمه شدگان جدید، الکترونیکی ثبت می شود
تاریخ: ۱۳۹۶/۱/۱۹
تعداد بازدید: ۴۳۷
تعداد نظرات: ۰

 اطلاعات بیمه شدگان جدید، الکترونیکی ثبت می شود

 **منصور آتشی، مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از راهبردهای کلان این سازمان، حرکت به سوی ایجاد ساختار و فرایندهای #هوشمند و خدمت‌گراست. در این خصوص بهبود ساختار و فرآیندها را می‌توان گام اول دانست که بخشی از آن پرونده الکترونیک است.

** در حال حاضر فاز اول این طرح برای #بیمه شدگان جدیدالورود در سراسر کشور راه‌اندازی شده است به عبارت دیگر، در حال حاضر اطلاعات بیمه‌شدگان جدید در سراسر کشور به صورت الکترونیک ثبت می‌شود و در رابطه با بیمه‌شدگان قدیمی هم اسکن و تصویربرداری پرونده‌ها در #شعب تهران در حال انجام است.

** کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات توسط بیمه شده، کاهش تردد مراجعان، فراهم‌سازی بستر ارائه خدمات غیرحضوری، سهولت دسترسی به اطلاعات پرونده‌ها، افزایش سرعت، دقت و صحت در خدمات‌رسانی، کاهش خطای کاربری و مخاطرات ناشی از جابه‌جایی پرونده‌ها و افزایش ضریب امنیت پرونده‌ها در هنگام وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی، امکان بهره‌گیری همزمان از اطلاعات پرونده‌ها در همه واحدهای اجرایی و استفاده بهینه از نیروی انسانی و فضای فیزیکی در شعب از مزایای ایجاد پرونده‌های الکترونیک است.

۱

۰

نظرات